sobota 23. června 2012

Puntiky!

   Včera byl příjemný den. Ráno jsem sbalila kluky do batohu a šla vyzvednout oblečení koketě - je skvělý! Pak byla na řadě návštěva tety a zbytek odpoledne patřil Hirušce. Šli jsme do kina na Madagaskar, pro kluky to byla první návštěva kina a myslím, že si to užili.
   Rivil se krásně tulil s Hiruškou a Aralt seděl u mě. Až na to, že se Aralt několikrát svléknul, se jinak choval kupodivu kultivovaně. Překvapilo nás, že jsme byli do promítacího sálu v puštěni dlouho před začátkem filmu. Každopádně jsme toho využili k focení. Tma jak v pytli, koketa v akci... Byla to sranda.
  Po kině jsme se uhnízdili v příjemném parčíku na Andělu. Já o něm vůbec nevěděla! Hiruška říkala, že prošel rekonstrukcí. Je tam dobře. Kluci i Hiruška si dali leháro v trávě a já přemýšlela, jak dostat Aralta na strom. Zkrátka včerejší den se povedl!

5 komentářů:

  1. Mám prosím dotaz: kluci chodí do kina zadarmo nebo za polovic? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to asi neměla říkat, ale byli černí diváci:-D Propašovala jsem je do sálu v batohu:-)
      Rivil byl chudák celej pomačkanej a rozcuchanej, Aralt taky, ale ten je rozcuchanej stejně pořád:-D

      Vymazat
    2. Konec konců - 1 lístek = 1 sedadlo, ne? Pokud jste se vešli, kdo by mohl co namítat:-)

      Vymazat
    3. To je vlastně pravda! To spíš mohli Aralta vyhodit za rušení mravů:-D

      Vymazat
  2. Jůůů a ta poslední fotečka je dokonalá.

    OdpovědětVymazat