sobota 1. září 2012

Tohle se (ne)povedlo...

   Moc rádi jsme viděli Hirušku! Ale netušili jsme, co z toho bude. S Hiruškou za námi ke mně do práce přišli Lawri s Levim. Já jsem měla s sebou Rivila a Weylyna. A ukázalo se, že Weylyna jsem měla nechat doma!
   Začalo to nevinně...
  
   Jenže pak se zjevil Weylyn...
   A bylo vymalováno...




   Weylyn by zasloužil zabít, použil na Rivila nějaké kouzlo, takže byl elf pěkně pod parou a Levi nezůstával moc pozadu...






   Ale Levi s Rivilem nebyli nespokojení, jen pak byli úplně mimo...

   Nakonec ještě fotka s Lawrim...
   No a taky byli v práci placatky...

   Při cestě domů jsem si musela vyfotit noční náměstí Míru...

   Rivila jsem táhla domů totálně zmateného, probral ho až déšť, který nás přepadl při cestě domů... A doma samozřejmě bylo zle, když Aralt viděl fotky. Pošuk už vymýšlí pomstu.


   No a tady jsou včerejší fotečky sukýnek, které máme od Hirušky:-)








   Za oblečení moc moc děkujeme!








8 komentářů:

  1. Hehe, tady jsou fotečky pěkně nakupeny:-)) No jo, a co bude Weylyn teprve páchat, až mu doroste tělo! Už teď se děs celá Matko stověžatá!

    OdpovědětVymazat
  2. Povedlo se to,o tom není pochyb:-D
    A jak to Midorimu sluší v sukýnce a s křidýlky! Ty křidýlka k němu zkrátka patří. Jen chápu, že na osůbku s křidýlky se špatně šije:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já ti nevím, jestli se to povedlo:-D
      Budeš muset na Justýnka dávat pozor, až budete v blízkosti mojí smečky:-D

      Midori se obléká špatně. Kromě křidýlek má i ocásek. Ale naštěstí křidýlka s ocáskem umí nechat zmizet, tak je to pak snadnější. Ale ta sukýnka je super, může vystrkovat svoje příslušenství:-D

      Vymazat
    2. Justýnek vzkazuje, že už se na smečku těší. On sice vypadá, že neumí do pěti napočítat, ale jeho babička ho vybavila neuvěřitelným know-how pro přežití... Občas sám žasnu, když v praxi uplatní "Co ses v Soho naučil, jinde všechny odrovná"... Aby to nakonec nebylo naopak :-D

      Vymazat
    3. Však jsem to do mailu psala, že Justýnek umí určitě vystrčit drápy:-D Aspoň máme o zábavu postaráno:-D A třeba mojí ZOO odrovná snadno, co já vím:-)

      Vymazat
  3. Právě se na tvou smečku chystá jedno Psisko se svým Štěnětem, co bylo skoro měsíc a půl zavřený doma a dodržovalo celibát. Obávám se, že se blíží konec tohoto blogu, protože už nebude žít nikdo, kdo by na něj psal. :-D

    OdpovědětVymazat