úterý 28. srpna 2012

Skřítkovský les


   Začalo to tak, že se mi v lese všichni rozutekli. Rivil si šel povídat se stromy a chtěl načerpat energii, Aralt dostal mezitím na starosti Midoriho.
   Jenže Aralt se chtěl kochat přírodou a sbírat houby, takže mu samozřejmě Midori zdrhnul. Aralt rychle běžel za Rivilem a celý nešťastný na něj vychrlil, že mu ten malý pišišvor zmizel. A to byl pro Rivila konec čerpání energie. Chvíli na sebe s Araltem štěkali a samozřejmě šli Midoriho hledat.
   Do toho jsem se připletla já s foťákem - Rivil byl neuvěřitelně otrávený, ale chvíli se tedy fotit nechal a pak se zas dal do hledání Midoriho. Aralta jsem zvěčnila jen párkrát, byl celý roztěkaný a bylo na něm vidět, že by ho ztráta Midoriho moc mrzela.




   Já jsem se ploužila lesem s Márou, fotila jsem stromy, mech a houby a tak nějak jsem věděla, že by nám prcek nezmizel úplně. Rivil to určitě věděl taky, ale spíš měl o malého strach, aby se nezatoulal někam, kam by neměl.



   Nakonec se prcek našel sám. Prostě se najednou objevil. Bezelstně se pověsil Rivilovi na krk a tvářil se jako by nic. Možná, že si ani neuvědomil, že jsme o něj měli strach. Midori je přeci jen úplně jiný.




      Aralt prolézal křoví a když slyšel Rivilovo zapískání, což bylo znamení, že se Midori našel, tak se mu ulevilo, ale hned se k ostatním nepřipojil - asi by prcka uškrtil. Tak se radši na chvíli vrátil ke kochání.





   Když se Aralt dostatečně vykochal, tak jsem kluky nahnala ke společnému focení. Sice se do toho Rivilovi nechtělo (on nějak nebyl ten den vůbec nakloněný k pózování), ale nakonec pár fotek mám.

   Rivil se od ostatních odpojil (Aralt se držel Midoriho jako klíště) a zmizel.




   Midori se Araltovi chtěl schovat na stromě, ale nestačil zdrhnout včas, takže si ho Aralt stáhnul hezky rychle zase dolů.
   A doma u babičky si Midori s Araltem a Márou "inteligentně hráli" s prastarým kosmickým vozidlem.


   Šipka byla hned Araltovi zabavena a ještě dostal pohlavek...
   A ještě přidám pár fotek z večerní procházky.

















  
  

8 komentářů:

  1. Naprosto úžasné fotky! Ta tvoje smečka, to je mazec a to vás bude za chvíli o tělo víc, to bude na blázinec:-D
    Fascinuje mně Mára, je takový "muchy, sežerte si mně" (alespoň na fotkách teda) a k němu ta divoká banda:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme!

      Až s námi bude jezdit i Weylyn, tak se rovnou někde zabijou (pokud se nezabijou už doma).
      Moje smečka je stádo - až na Rivila:-)

      A Marucha je "muchy sežerte si mě" jen občas, většinou je hrozný prudič:-D

      Vymazat
  2. parádní ...
    se nenudíš ... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten les je vážně neuvěřitelně kouzelný! Možná si šel Midori s nějakými skřítky popovídat - škoda, že nám to nepoví:-)
    A na Rivilovi ani není moc poznat, že se mu do pózování nechtělo, tváří se tak důstojně a elegantně! Tak jako "Tady je Rivilovo" :-).
    Ovšem naprosto si mě získala spící číča na okně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych i věřila, že v tom lese jsou opravdu skřítci:-)
      Možná si Midori s nimi popovídal, koneckonců on je taková lesní havěť:-D
      Rivil se tváří vždycky důstojně, i když by mě nejradši vynesl v zubech:-D
      Jo, ten kočičák mě trknul do oka, spal jak dudek, ani si nevšimnul Máry.

      Vymazat
  4. Kočky povětšinou psy úplně přehlíží...a když tak utečou ;-) Rivilovi sluší ten šátek ! Pěkný lesík... Trošku bych do té fantasy povídky o lese a tvých neživých miláčcích přihodila i Marka. Zasloužil by si to, ne ? Ani jsem nevěděla, že máš už čtyři figurky ;-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Žabžo, opravdu obdivuji Tvoji odvahu, nechat běhat prcka po lese jen tak na lehko. Podle předpovědí Českého hydrometeorologického ústavu byla v druhé polovině srpna aktivita klíšťat na stupni 7. Lymeská borelióza je pěkný svinstvo. Měl aspoň repelent?
    JD

    OdpovědětVymazat