úterý 16. října 2012

Nadechnutí v lese

    Houbičky...











   
   Kluci...












   Mareček...


   Domeček pro Midoriho...
   Velké mraveniště...

   Stromy...

   Mech...
   Krajina...

   Šumava...





6 komentářů:

  1. Páni! Takové úrody! Hub i fotek:-D. Pokochali jsme se - a musím prásknout na Justýnka, který teď vyžaduje, abych mu četl Medvídka Pů, že prý mu domeček pro Midoriho připomíná Ijáčkův domeček...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medvídek Pů by mě vůbec nenapadl! Já v tom domečku viděla bydlení pro skřítky :-) Dneska jsem ráno objevila knížku Zahrada od Jiřího Trnky, moc ráda se na to podívám :-) A taky mám od něj Perníkovou chaloupku i s věnováním (můj praděda se s panem Trnkou znal) a to je můj poklad :-)
      Dětské knížky jsou krásné! A kor ty staré.
      S Justýnkem si určitě u pohádek užijete zábavu :-D

      Vymazat
  2. Já zas musím na Sebastiana prásknout, že on pohádkám obecně moc neholduje (takže o Vánocích trpí :-). Mně nevadí, ale musí na ně být (jako na všechno) správná nálada. A Flavi? Hm, nebýt vašich komentářů u jeho fotek, vážně bych pochyboval o tom, že vůbec umí číst. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano - svatá to pravda. Já a pohádky (klasické), to absolutně nejde dohromady. Ale anglické knížky pro děti - ó jé, to je jiná! :-) Zvlášť Medvídek Pů - odpověď na jakoukoliv otázku života, vesmíru a vůbec:-). Třebas teď pro Flaviho: "I Sova, která byla vzdělaná, takže uměla číst a psát své jméno SOAV, si nevěděla rady u slov složitějších - jako třeba spalničky nebo karbanátek." :-D
    Žabža: Věnování od pana Trnky? Páni - to je poklad!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, pohádky... mně je jedno, odkud která je (a jak stará je), hlavně když se mi líbí :-)
    Naše Perníková chaloupka je poklad, i když v salátovém vydání :-)

    OdpovědětVymazat