neděle 10. srpna 2014

Kotlík

Jelikož v našem okolí začali skoro všichni vařit, mí kluci se také o něco pokusili...

Weylyn vytáhl kotlík a sirky...

Vlčáku, ještě tam musíme přidat něco na podpal...

Aralt, zkušený zálesák, hned roztopil kotlík...

No jo, ale co budeme vařit?

Myslel jsem, že máš něco připraveného, princezno!

Zjevil se Armin...
"Princezny, něco vám nesu!"

"Je to náš domácí psychiatr. Myslím, že je čas se ho zbavit."

Aralt: "Skvělý nápad! Aspoň mě už nebude pozorovat!!
Armin: "No jasně, princezno..."

Weylyn: "Armine, ještě jednou mi řekneš princezno a je po tobě. Araltovi tak říkej, ale mě z toho vynech."
Armin: "Už se tě bojím, princezno."

Weylyn: "Hned, co vyřídíme psychiatra, tak jdu na tebe!"
Armin: "Jasně, princezno..."
Rivil: "Vy nejste princezny, temní elfové, čarodějové, ani nic jiného! Jste banda tupců."

Weylyn: "Nech nám ho!"
Rivil: "Pusť ten napichovák!"
Armin: "No jo, přišlo Veličenstvo a hned je po zábavě."

"Tak já si jdu do lednice pro šunku."

Armin: "Nech mi ho, vydám ho z kotlíku a jen si s ním popovídám, ano?"
Rivil: "Ty? Popovídat? To bych chtěl vidět."

Rivil: "Prostě ti ho nedám."
Armin: "Však já si najdu něco jiného, čím tě naštvu."

Aralt: "To víš, Rivil nemá rád, když se vraždí neviňátka..."
Armin: "Princezno, tohle byl ale ten šílený cvokař z Bohnic!"

"Doktore, nedám tě..."

"Nedám tě, protože tě budu potřebovat, vidím totiž, že se někdo zas blíží ke kotlíku..."

Nakonec si Rodvin, Alfirin a Sang-Min uvařili morče ve vlastní šťávě a Rivilovi z toho hráblo. :-D

4 komentáře:

  1. Tak tedy psychiatr mně vážně dostal! :-D Ty jsi ďábel vtipu....
    "Doktore, nedám tě!"se stane mou legendární hláškou :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfektní story! Chudák psychiatr :-D a konec nemá chybu!

    -Chris-

    OdpovědětVymazat