neděle 2. prosince 2012

Potkali se v Sushi pointu :-)

   Včera jsme se konečně seznámili s Justýnkem a Sebastianem. Myslím, že se sobota nám všem líbila! Sraz jsme zahájili obědem v japonské restaurci (kterou jsme po okružní jízdě po Andělu šťastně našli) a pak jsme pokračovali sedánkem v čajovně. Sebastian i Justýnek jsou moc milí a sympatičtí. A na vlastní oči jsme se přesvědčili, že je Justnýnek opravdu úžasně mazlící!
   A také se celkem hodilo, že do čajovny dorazily i další BJD, a tak si je mohli Justýnek se Sebastianem prohlédnout. 
   Bylo by moc hezké, kdybychom se mohli se Sebastianem a Justýnkem vídat častěji :-)
Hromadné foto (Weylyn chybí, choval se u mě na klíně)

Porovnání velikostí :-)

Justýnkův sladký čumáček



Tyhle vlásky Justýnkovi moc sluší!

Aralt a Lawri


Justýnek je prostě k sežrání :-)

Tady vypadá tak nesměle :-)

Weylyn a Rivil se měli neustále potřebu na sebe mačkat...

A dávat hlavy dohromady

Justýnkův Azurit Vietnamshop :-)

My bychom klidně už šli spát...

Překvapený Midori :-)

Aristokratický rozhovor


7 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to napsala:-). Justýnek se tady dme pýchou, jaký zanechal dobrý dojem - ještě chvilku, a bude se vznášet až někde u stropu:-). Nás taky moc těší, že jsme si tak všichni padli do noty - budeme muset co nejdřív zase něco podobného spáchat... A příště se rozhodně nesmíme zapomenout vyfotit se soudružkama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se vám ten krátký článek líbí :-) A klidně si Justýnka lov u stropu :-D
      Na soudružky jsme úplně zapomněli! Jak k tomu chuděry přijdou? Musíme to příště napravit!

      Vymazat
  2. Já obrázek soudružek mám! :D Jenže jen mobilový a prootže můj počítač se pomalu, ale jistě šine do záhuby, odmítá je převést na počítač, ale až se mi to jednou povede! Tak soudružky pošlu dál..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tedy od počítače pěkně zákeřné - ne-li přímo kontrarevoluční, takhle nám blokovat soudružky! :-D

      Vymazat
    2. Já mám ještě nezveřejněné fotky soudružek - vy jste je už viděli, ale prsknout na blog jsem se je ještě nedokopala. Akorát je škoda, že srazové soudružky asi jen tak nebudou :-( Počítače se asi hromadně rozhodli protestovat proti tvrdému režimu, kterým si je podrobujeme :-D

      Vymazat
    3. Já mám doma těch počítačovou vzpouru nějak pořád..:D Ale doufám, že se třeba ještě umoudří a nebo se mi na něj tatínek možná podívá. Možná. Dám vědět. :D

      Vymazat
    4. Ale aspoň jsem viděla čerta a soudružky u tebe na mobilu :-D

      Vymazat